Představujeme vám naši unikátní kurýrní službu, která je přesně přizpůsobena potřebám vašeho účetnictví. Máte dost práce a nechcete ztrácet čas se sháněním a odesíláním papírových účetních dokladů? My to zařídíme za vás. Ve vaší kanceláři umístíme stylový box určený pouze pro účetní dokumenty. Do tohoto boxu jednoduše vhazujete vše, co potřebujeme zpracovat, a my se o zbytek postaráme. Jak často přijedeme pro dokumenty? Vy sami určíte frekvenci vyzvedávání – denně, týdně, nebo jednou za 14 dnů, podle vašich potřeb. Proč ztrácet čas ve frontách na poště? Pošta je minulost, náš kurýr budoucnost. A co s elektronickými dokumenty? Ty můžete, jak jste zvyklí, zasílat elektronicky přes e-mail nebo je nahrát přímo do našeho systému.
Pravidelné vyzvedávání vašich účetních dokladů. Jsme tam, kde nás potřebujete. Naše kurýrní služba je k dispozici nejen po celé Praze, ale nově i v Brně a Ostravě. Plánujeme se rozrůstat i do dalších větších měst. Jsme vždy připraveni vyzvednout vaše doklady a doručit je bezpečně k nám do účetní kanceláře. Jednoduché, rychlé a bez zbytečných komplikací.
1 / 4
100% stojíme za rozhodnutím klienta. U nás máte možnost volby mezi digitalizací a klasickým papírovým vedením účetnictví. Vaše data budou vždy uchována podle vašich preferencí a představ.
2 / 4
S naším on-line systémem máte neustálou kontrolu nad svým účetnictvím. Naleznete zde klíčové ukazatele, jako jsou výsledek hospodaření (zisk, ztráta) a následná daňová povinnost. Plátci DPH určitě ocení přehled výše DPH, a to vše na denní bázi.
K dispozici je také přehled pohledávek a závazků, včetně podkladů pro platbu pomocí QR kódů. Informace o majetku a mzdách jsou vždy po ruce. Generátor faktur vám umožňuje vystavovat faktury samostatně a automatické nahrávání dokladů zjednoduší vaši práci. Všechny dokumenty naleznete na jednom místě, včetně důležitých výkazů z účetnictví.
3 / 4
Nabízíme možnost potkávat se s účetní pravidelně na kafíčku. Jsme k dispozici na telefonu, e-mailu i na chatu v našem on-line systému. Můžeme za vámi kamkoliv přijet, cestování za klientem nám není cizí.
4 / 4
Klient je u nás na prvním místě a stojíme za vámi za každých okolností. Nacházíme ty nejlepší možné varianty pro vaše podnikání a nenecháváme věci náhodě – vše řešíme s předstihem. Vyřešíme přechod vašeho účetnictví za vás.
Chcete, aby vám účetnictví šlapalo jako hodinky? Jsme ta pravá volba. Nabízíme komplexní služby v oblasti jednoduchého a podvojného účetnictví s přesahem do daňové problematiky. Pro dokonalou podporu vašeho podnikání nabízíme také dodatečné služby, které jsou přímo na míru navrženy vašim potřebám.Chcete se dozvědět více? Stačí kliknout.
Chcete být v obraze o tom, co se děje v účetnictví a jaké technologické novinky by vám mohly usnadnit práci? Přihlaste se k našemu newsletteru RegafinNews a dostávejte aktuální tipy přímo do vašeho e-mailu.