MZDY REGAFIN

Mzdy bez stresu

Řada zaměstnanců

Personální agenda

Dáme hlavy dohromady a vymyslíme, jak pracovní smlouvy a následné mzdy zpracovat v souladu se zákony.
Pracovní smlouvy jsou někdy zapeklitá disciplína, ať už jde o hlavní pracovní poměr, dohodu o provedení práce, pracovní činnosti nebo smlouvu o výkonu funkce. Společnými silami vybereme nejvhodnější variantu, jak pro vás, tak pro Vašeho zaměstnance. A nejen to, správným výběrem pracovní smlouvy ušetříte na daních a odvodech. Ve vztahu s citlivými personálními a mzdovými daty pravidelně archivujeme a dodržujeme absolutní diskrétnost.

Zastupování a poradenství

Komplexní zpracování mezd a mzdové problematiky. Od výběru nejvhodnější pracovní smlouvy, přihlášení nového zaměstnaneckého poměru k orgánům státní správy, pravidelným měsíčním výpočtem mezd na základě docházky zaměstnanců, odeslání zašifrovaných výplatních pásek v elektronické či tištěné podobě, až po ukončení pracovního poměru s následnou odhláškou a zpracováním důležitých dokumentů k ukončení zaměstnání. Zajišťujeme zpracování ročního zúčtování zálohové a srážkové daně, účtování zaměstnaneckých benefitů s ohledem na daňovou uznatelnost. S námi bude zpracování mezd hračka.
Rozestavěný dům

Chcete Regafin?

Pojďte se nezávazně setkat a zjistit jestli si padneme do noty.

Je to jednoduché

Proč jít do toho s námi?

1 / 4

Rozhodujte o svém účetnictví

100% stojíme za rozhodnutím klienta. U nás máte možnost volby mezi digitalizací a klasickým papírovým vedením účetnictví. Vaše data budou vždy uchována podle vašich preferencí a představ.

Káva

2 / 4

Přehled o účetnictví 24/7

S naším on-line systémem máte neustálou kontrolu nad svým účetnictvím. Naleznete zde klíčové ukazatele, jako jsou výsledek hospodaření (zisk, ztráta) a následná daňová povinnost. Plátci DPH určitě ocení přehled výše DPH, a to vše na denní bázi.

K dispozici je také přehled pohledávek a závazků, včetně podkladů pro platbu pomocí QR kódů.
Informace o majetku a mzdách jsou vždy po ruce. Generátor faktur vám umožňuje vystavovat faktury samostatně a automatické nahrávání dokladů zjednoduší vaši práci. Všechny dokumenty naleznete na jednom místě, včetně důležitých výkazů z účetnictví.

Tablet s portálem

3 / 4

Osobní přístup šitý na míru každému

Nabízíme možnost potkávat se s účetní pravidelně na kafíčku. Jsme k dispozici na telefonu, e-mailu i na chatu v našem on-line systému. Můžeme za vámi kamkoliv přijet, cestování za klientem nám není cizí.

Káva

4 / 4

Klientské zastupování

Klient je u nás na prvním místě a stojíme za vámi za každých okolností. Nacházíme ty nejlepší možné varianty pro vaše podnikání a nenecháváme věci náhodě – vše řešíme s předstihem. Vyřešíme přechod vašeho účetnictví za vás.

Káva

Potřebujete poradit?

Zanechte nám své telefonní číslo a my se vám ozveme zpět. Rádi vám zodpovíme vaše dotazy, poskytneme cenovou nabídku nebo vám poradíme s výběrem služeb, které nejlépe vyhovují vašim potřebám. Těšíme se na vás!

Naše služby

Chcete, aby vám účetnictví šlapalo jako hodinky? Jsme ta pravá volba. Nabízíme komplexní služby v oblasti daňové evidence a podvojného účetnictví s přesahem do daňové problematiky. Pro dokonalou podporu vašeho podnikání nabízíme také dodatečné služby, které jsou přímo na míru navrženy vašim potřebám.Chcete se dozvědět více? Stačí kliknout.