Víte, jaké přesně faktury máte uhrazené? Kdo vám dluží a komu dlužíte? Jaké bude vaše cashflow v nadcházejících týdnech? Jaká je hodnota vašeho majetku? Kolik přesně platíte vašim zaměstnancům a jak rychle rostou vaše náklady? Která firma platí nejdéle po splatnosti? Pokud na tyto otázky neznáte odpovědi, je čas to změnit. S naším řešením získáte přehled o všech těchto aspektech a mnohem více. Objevte možnosti jak mít plnou kontrolu nad financemi vaší firmy, efektivně a přehledně.
On-line systém napříč celým účetnictvím dává ucelený přehled o tom, jak si Vaše podnikání vede. Práci s on-line systémem zvládne každý. Je navržen tak, aby každému z Vás práci maximálně zjednodušil.
- výsledek hospodaření (zisk, ztráta)
- aktuální předpokládaná daňová povinnost
- stav aktuální výše DPH
- celková výše nedaňových nákladů
- stavy pohledávek a závazků (komu dlužím a kdo dluží mě)
- seznam všech protistran vázaných na účetnictví
- přehled peněžních toků jednotlivých protistran
- proklik na detail dodavatele/odběratele
- přehled faktur konkrétního dodavatele/odběratele
- platební morálka
- seznam všech vystavených/přijatých faktur
- filtrace neuhrazených faktur
- možnost úhrady QR kódem
- proklik na detail faktury, včetně příslušného dokladu v PDF
- generování faktur
- ucelený přehled všech bankovních pohybů napříč všemi bankami
- přehled jednotlivých bankovních účtů s aktuálním stavem
- možnost prokliku na uhrazený doklad
- ucelený přehled všech pokladních pohybů
- přehled jednotlivých pohybů s možností prokliku na zaplacený doklad
- přehled majetku ve firmě
- celková suma majetku a výše celkových odpisů v Kč
- struktura majetku
- vývoj majetku v časovém horizontu
- specifikace jednotlivého majetku
- přehled mzdové a personální problematiky
- výše hrubých mezd i včetně odvodů
- počty zaměstnanců
- přehled zaměstnanců
- detailní informace o každém konkrétním zaměstnanci
- struktura pracovních poměrů
- vývoj zaměstnanců v čase
- nahrávání dokladů
- archiv, historie dokladů
- archiv všech důležitých dokumentů a záloh
- možnost kontaktovat svoji účetní
- pokládat dotazy k jednotlivým agendám v on-line systému
1 / 4
100% stojíme za rozhodnutím klienta. U nás máte možnost volby mezi digitalizací a klasickým papírovým vedením účetnictví. Vaše data budou vždy uchována podle vašich preferencí a představ.
2 / 4
S naším on-line systémem máte neustálou kontrolu nad svým účetnictvím. Naleznete zde klíčové ukazatele, jako jsou výsledek hospodaření (zisk, ztráta) a následná daňová povinnost. Plátci DPH určitě ocení přehled výše DPH, a to vše na denní bázi.
K dispozici je také přehled pohledávek a závazků, včetně podkladů pro platbu pomocí QR kódů. Informace o majetku a mzdách jsou vždy po ruce. Generátor faktur vám umožňuje vystavovat faktury samostatně a automatické nahrávání dokladů zjednoduší vaši práci. Všechny dokumenty naleznete na jednom místě, včetně důležitých výkazů z účetnictví.
3 / 4
Nabízíme možnost potkávat se s účetní pravidelně na kafíčku. Jsme k dispozici na telefonu, e-mailu i na chatu v našem on-line systému. Můžeme za vámi kamkoliv přijet, cestování za klientem nám není cizí.
4 / 4
Klient je u nás na prvním místě a stojíme za vámi za každých okolností. Nacházíme ty nejlepší možné varianty pro vaše podnikání a nenecháváme věci náhodě – vše řešíme s předstihem. Vyřešíme přechod vašeho účetnictví za vás.
Chcete, aby vám účetnictví šlapalo jako hodinky? Jsme ta pravá volba. Nabízíme komplexní služby v oblasti jednoduchého a podvojného účetnictví s přesahem do daňové problematiky. Pro dokonalou podporu vašeho podnikání nabízíme také dodatečné služby, které jsou přímo na míru navrženy vašim potřebám.Chcete se dozvědět více? Stačí kliknout.
Chcete být v obraze o tom, co se děje v účetnictví a jaké technologické novinky by vám mohly usnadnit práci? Přihlaste se k našemu newsletteru RegafinNews a dostávejte aktuální tipy přímo do vašeho e-mailu.