Účetní firma

Profesionální účetní a daňové služby pro všechny firmy. Nabízíme kompletní řešení od účetnictví po audit s odborným týmem a individuálním přístupem, pro soulad s finančními a legislativními normami.

Zaměřujeme se na propojení osobního přístupu a moderních technologií.

Zkušení účetní a daňoví poradci s více než 10ti letou praxí.

Účetní a daňové pojištění odpovědnosti je samozřejmostí.

Zaměřujeme se na propojení osobního přístupu a moderních technologií.

Zkušení účetní a daňoví poradci s více než 10ti letou praxí.

Účetní a daňové pojištění odpovědnosti je samozřejmostí.

Proč jít do toho s námi?

1 / 4

Rozhodujte o svém účetnictví

100% stojíme za rozhodnutím klienta. U nás máte možnost volby mezi digitalizací a klasickým papírovým vedením účetnictví. Vaše data budou vždy uchována podle vašich preferencí a představ.

Káva

2 / 4

Přehled o účetnictví 24/7

S naším on-line systémem máte neustálou kontrolu nad svým účetnictvím. Naleznete zde klíčové ukazatele, jako jsou výsledek hospodaření (zisk, ztráta) a následná daňová povinnost. Plátci DPH určitě ocení přehled výše DPH, a to vše na denní bázi.

K dispozici je také přehled pohledávek a závazků, včetně podkladů pro platbu pomocí QR kódů.
Informace o majetku a mzdách jsou vždy po ruce. Generátor faktur vám umožňuje vystavovat faktury samostatně a automatické nahrávání dokladů zjednoduší vaši práci. Všechny dokumenty naleznete na jednom místě, včetně důležitých výkazů z účetnictví.

Tablet s portálem

3 / 4

Osobní přístup šitý na míru každému

Nabízíme možnost potkávat se s účetní pravidelně na kafíčku. Jsme k dispozici na telefonu, e-mailu i na chatu v našem on-line systému. Můžeme za vámi kamkoliv přijet, cestování za klientem nám není cizí.

Káva

4 / 4

Klientské zastupování

Klient je u nás na prvním místě a stojíme za vámi za každých okolností. Nacházíme ty nejlepší možné varianty pro vaše podnikání a nenecháváme věci náhodě – vše řešíme s předstihem. Vyřešíme přechod vašeho účetnictví za vás.

Káva

Potřebujete poradit?

Zanechte nám své telefonní číslo a my se vám ozveme zpět. Rádi vám zodpovíme vaše dotazy, poskytneme cenovou nabídku nebo vám poradíme s výběrem služeb, které nejlépe vyhovují vašim potřebám. Těšíme se na vás!

Naše služby

Chcete, aby vám účetnictví šlapalo jako hodinky? Jsme ta pravá volba. Nabízíme komplexní služby v oblasti daňové evidence a podvojného účetnictví s přesahem do daňové problematiky. Pro dokonalou podporu vašeho podnikání nabízíme také dodatečné služby, které jsou přímo na míru navrženy vašim potřebám.Chcete se dozvědět více? Stačí kliknout.

Chcete Regafin?

Zaujal vás Regafin a chcete se stát naším klientem? Proces je jednoduchý a popsaný níže, tak zjistíme, jestli si padneme do noty.

1

Zanechte nám na vás kontakt

Zdarma

Ozveme se vám v co nejkratším možném čase a společně naplánujeme první schůzku.

Kontaktujte nás Vyplňte poptávkový formulář
2

První schůzka / cenová nabídka

Zdarma

Obvykle se setkáváme online pro rychlejší a efektivnější komunikaci, ale pokud dáváte přednost osobnímu setkání, samozřejmě vám vyjdeme vstříc. Jsme tu také pro případné zodpovězení vašich dotazů. První schůzka nám umožní získat základní přehled o vašem podnikání, účetnictví a individuálních potřebách. Na základě zjištěných informací pro vás sestavíme cenovou nabídku.

3

Vstupní analýza / Návrh řešení

Zdarma

Zaujala vás naše cenová nabídka? Skvěle! Naplánujeme si schůzku, nejlépe přímo v prostorách Vaší firmy a probereme podrobnější detaily vašeho podnikání. Od paragonu za firemní večeři až po zpracování daňového přiznání s implementací daňové optimalizace. Probereme Vaše plány do budoucna a navrhneme řešení, které vám bude dlouhodobě vyhovovat. Na závěr stanovíme finální podmínky a návrh naší spolupráce s konečnou cenovou nabídkou.

4

Implementace/Migrace

Plácli jsme si, spolupráce je dohodnuta. Teď je řada na nás, na scénu nastupuje náš tým. V tomto okamžiku se již o nic nestaráte. Začíná implementace předem domluvených služeb. Vytvoříme komunikační kanály, zajistíme převod vašeho stávajícího účetnictví a propojíme mezi sebou potřebné systémy. Ano dokonce i přistávací plocha pro vašeho poštovního holuba je na programu dne.

5

Provoz

Vše je připraveno a nastaveno, tak jak má. Cílem je vás co nejméně zatěžovat v administrativních záležitostech. Na základě zpětné vazby si v pravidelných intervalech probereme aktuální dění ve vaší společnosti, navrhneme nové možnosti, které by vám usnadnili stávající podnikání. Na konci kvartálního období vám zašleme detailní účetní reporty s přehledem o finanční situaci vaší firmy.