Začínáte podnikat?

Rozhodli jste se podnikat a nevíte si rady? Využijte naše služby pro rozjezd vašeho podnikání.

Lepší dříve, než později!

Mnoho podnikatelů řeší zásadní otázky až zpětně, namísto toho, aby byli připraveni s předstihem. To platí například při nákupu vozidla do firmy. Je mnohem efektivnější probrat všechny detaily hned na začátku – například „pokud budete kupovat vozidlo, je nejlepší postup…“ – než přijít až poté, co je vozidlo zakoupeno, s žádostí o jeho zařazení do účetnictví.

Naše filozofie spočívá v proaktivním přístupu. Raději naše klienty připravujeme dopředu, projednáme všechny možné dopady a najdeme nejvýhodnější řešení specificky pro vás. Tímto způsobem zajistíme, že vaše účetnictví bude vždy v souladu s aktuálními předpisy a maximálně výhodné.

V rámci našich služeb vám poradíme s :

  • Jakým způsobem si podnikání založit
  • Jaké dokumenty jsou k založení podnikání potřeba
  • Jaké příslušné úřady kontaktovat
  • Jak se připravit na případné nesrovnalosti
  • Volbu sídla společnosti navázanou na příslušný finanční úřad

Vyřešíme s vámi nejrůznější účetní otázky, které časem mohou přijít:

  • Pořízení automobilu
  • Přijetí prvního zaměstnance
  • Problematiku DPH a její nejrůznější dopady včetně registrace
  • Transakce spojených osob
  • Nákup nemovitosti

Věděli jste například, že...?

  • fakturou za reklamu od facebooku se stáváte identifikovanou osobou k dani
  • je možnost uplatnit si zpětně DPH z nákupu majetku
  • paušální daň je nejvýhodnější zdanění v ČR
  • zálohová faktura není daňovým dokladem
  • firemní oběd či večeře není daňově uznatelným nákladem

  • OSVČ s nulovými příjmy musí platit zálohy na sociální a zdravotní pojištění
  • k zálohové faktuře potřebujete dva další doklady
  • půjčka jednatele do firmy musí být úročená
  • neperlivá voda je daňově uznatelným nákladem
  • studenti přišli o svou slevu na dani

A takto bychom mohli pokračovat ještě hodně dlouho. Rádi s vámi probereme všechny aspekty vašeho podnikání. Účetní nemusí být jen někdo, komu posíláte faktury a celý rok o něm nevíte. Účetní by měl být vaším důvěryhodným rádcem, na kterého se můžete kdykoliv spolehnout.

Zvýhodněná nabídka

Jste připraveni rozjet své podnikání naplno? Potřebujete vést účetnictví? Pro nově založené podnikatele máme první rok zaváděcí cenu:

- OSVČ (“ičaři”) - fyzické osoby - 1.290 Kč/měsíčně
- s.r.o. (firmy) - právnické osoby - 1.590 Kč/měsíčně


Svěřte hned od začátku vaše podnikání do správných rukou. Jsme ta pravá volba pro růst a budoucnost vašeho podnikání.

Proč jít do toho s námi?

1 / 4

Rozhodujte o svém účetnictví

100% stojíme za rozhodnutím klienta. U nás máte možnost volby mezi digitalizací a klasickým papírovým vedením účetnictví. Vaše data budou vždy uchována podle vašich preferencí a představ.

Káva

2 / 4

Přehled o účetnictví 24/7

S naším on-line systémem máte neustálou kontrolu nad svým účetnictvím. Naleznete zde klíčové ukazatele, jako jsou výsledek hospodaření (zisk, ztráta) a následná daňová povinnost. Plátci DPH určitě ocení přehled výše DPH, a to vše na denní bázi.

K dispozici je také přehled pohledávek a závazků, včetně podkladů pro platbu pomocí QR kódů.
Informace o majetku a mzdách jsou vždy po ruce. Generátor faktur vám umožňuje vystavovat faktury samostatně a automatické nahrávání dokladů zjednoduší vaši práci. Všechny dokumenty naleznete na jednom místě, včetně důležitých výkazů z účetnictví.

Tablet s portálem

3 / 4

Osobní přístup šitý na míru každému

Nabízíme možnost potkávat se s účetní pravidelně na kafíčku. Jsme k dispozici na telefonu, e-mailu i na chatu v našem on-line systému. Můžeme za vámi kamkoliv přijet, cestování za klientem nám není cizí.

Káva

4 / 4

Klientské zastupování

Klient je u nás na prvním místě a stojíme za vámi za každých okolností. Nacházíme ty nejlepší možné varianty pro vaše podnikání a nenecháváme věci náhodě – vše řešíme s předstihem. Vyřešíme přechod vašeho účetnictví za vás.

Káva

Naše služby

Chcete, aby vám účetnictví šlapalo jako hodinky? Jsme ta pravá volba. Nabízíme komplexní služby v oblasti jednoduchého a podvojného účetnictví s přesahem do daňové problematiky. Pro dokonalou podporu vašeho podnikání nabízíme také dodatečné služby, které jsou přímo na míru navrženy vašim potřebám.Chcete se dozvědět více? Stačí kliknout.

Chcete Regafin?

Zaujal vás Regafin a chcete se stát naším klientem? Proces je jednoduchý a popsaný níže, tak zjistíme, jestli si padneme do noty.

1

Zanechte nám na vás kontakt

Zdarma

Ozveme se vám v co nejkratším možném čase a společně naplánujeme první schůzku.

Kontaktujte nás Vyplňte poptávkový formulář
2

První schůzka / cenová nabídka

Zdarma

Obvykle se setkáváme online pro rychlejší a efektivnější komunikaci, ale pokud dáváte přednost osobnímu setkání, samozřejmě vám vyjdeme vstříc. Jsme tu také pro případné zodpovězení vašich dotazů. První schůzka nám umožní získat základní přehled o vašem podnikání, účetnictví a individuálních potřebách. Na základě zjištěných informací pro vás sestavíme cenovou nabídku.

3

Vstupní analýza / Návrh řešení

Zdarma

Zaujala vás naše cenová nabídka? Skvěle! Naplánujeme si schůzku, nejlépe přímo v prostorách Vaší firmy a probereme podrobnější detaily vašeho podnikání. Od paragonu za firemní večeři až po zpracování daňového přiznání s implementací daňové optimalizace. Probereme Vaše plány do budoucna a navrhneme řešení, které vám bude dlouhodobě vyhovovat. Na závěr stanovíme finální podmínky a návrh naší spolupráce s konečnou cenovou nabídkou.

4

Implementace/Migrace

Plácli jsme si, spolupráce je dohodnuta. Teď je řada na nás, na scénu nastupuje náš tým. V tomto okamžiku se již o nic nestaráte. Začíná implementace předem domluvených služeb. Vytvoříme komunikační kanály, zajistíme převod vašeho stávajícího účetnictví a propojíme mezi sebou potřebné systémy. Ano dokonce i přistávací plocha pro vašeho poštovního holuba je na programu dne.

5

Provoz

Vše je připraveno a nastaveno, tak jak má. Cílem je vás co nejméně zatěžovat v administrativních záležitostech. Na základě zpětné vazby si v pravidelných intervalech probereme aktuální dění ve vaší společnosti, navrhneme nové možnosti, které by vám usnadnili stávající podnikání. Na konci kvartálního období vám zašleme detailní účetní reporty s přehledem o finanční situaci vaší firmy.

RegafinNews

Chcete být v obraze o tom, co se děje v účetnictví a jaké technologické novinky by vám mohly usnadnit práci? Přihlaste se k našemu newsletteru RegafinNews a dostávejte aktuální tipy přímo do vašeho e-mailu.

  • Žádný spam
  • Žádná reklama
  • Max. 1x měsíčně